Znajdziesz mnie na:

Składniki

Ilość porcji: 1| Porcja ma ok. 233 kcal 

szklanka napoju sojowego (240 ml)
łyżka mąki ziemniaczanej (24 g)
opakowanie cukru z prawdziwą wanilią (12 g)
opcjonalnie: ulubione owoce

Przepis

  1. Do rondelka należy przelać 3/4 szklanki napoju sojowego.
  2. Dodać cukier i wstawić na mały ogień.
    • Zamiast cukru waniliowego możesz wykorzystać esencje waniliową lub kilka kropli olejku waniliowego, można też użyć laski wanilii.
  3. Do pozostałej 1/4 napoju sojowego dodajemy mąkę ziemniaczaną i mieszamy.
    • Jeśli lubisz bardziej gęsty budyń, to dodaj więcej mąki ziemniaczanej.
  4. Gdy napój sojowy w rondelku zacznie się gotować, powoli przelewamy zawartość z naszej szklanki i na małym ogniu mieszamy, aż całość zgęstnieje ok. 1-2 minut. Następnie jeszcze gotujemy budyń ciągle mieszając ok. 1 minuty.

Przepis na wegański budyń

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.